الارو| ضدچروک های الارو| الارو در رسانه های بین المللی| برند معروف فرانسوی
الارو
39085
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-39085,single-format-standard,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,paspartu_enabled,paspartu_on_bottom_fixed,columns-3,qode-theme-ver-17.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_non_responsive

برند الارو در رسانه های بین المللی (مقاله شماره 1)

Anti-Aging-Line

برند الارو در رسانه های بین المللی (مقاله شماره 1)

برند الارو در رسانه های بین المللی شماره 1

برند الارو در سال 2007 در شهر آنژه فرانسه متولد شد و فعالیت خود را ابتدا در کشور فرانسه و با فروش در داروخانه ها و فروشگاههای این کشور آغاز نمود.

سه سال بعد برند الارو بین المللی شد و فروش در کشورهای دیگر را نیز آغاز کرد. فروش الارو در ایران از سال 2010 آغاز گردید و توسط نماینده رسمی خود در ایران به فروش می رسد.

برند الارو طرفداران زیادی در کشور فرانسه دارد و در رسانه های این کشور درباره آن مطالب زیادی بیان می شود که در ادامه به خلاصه ای از آنها پرداخته می شود.

اخبار برند چگونه در رسانه ها منتشر می شود:

رسانه ها مطالبی را که به صورت نظرسنجی از مصرف کنندگان منتشر می شود را چاپ می کنند و درباره آن می نویسند، گزارش پرفروش ترین و محبوب ترین برندها در یک دوره زمانی بخصوص و نظرات صاحب نظران و متخصصان استفاده از محصولات مواردی هستند که به نحوهای مختلف به شکل مقالات چاپ می شود.

سعی می کنیم هر ماه سه محصول و سه خبر از الارو را ترجمه نموده و برای طرفداران این برند منتشر نماییم.

مهمترین خبر منتشر شده الارو در سال 2018

خبر انتخاب شدن کرم و سرم ویتامین سی الارو به عنوان محصول سال در داروخانه های فرانسه است که این مقاله در مجله ELLE منتشر شد و گزارش بسیار معتبر یکی از بزرگترین سازمانهای ارزیابی محصولات آرایشی و بهداشتی فرانسه به نام Cosmed را بیان کرد. در این مقاله بیان شد که ویتامین سی یکی از ضروری ترین نیازهای پوست افراد در سنین مختلف و در افراد با انواع پوستهای مختلف است و اگر کسی بخواهد برای مراقبت از پوست خود یک محصول را انتخاب کند کرم یا سرم های حاوی ویتامین سی است.

دلایل این انتخاب در مقاله اصلی ……. ( لینک مقاله قرار داده شود) شرح داده شده است.

یکی از محصولات الارو که در اروپا طرفداران زیادی دارد کرم پودرهای آنتی ایج الارو هستند.

این کرم پودرها برای مصرف روزانه و همچنین مهمانی های رسمی مناسب هستند.

یکی از مجلات معتبر فرانسه به نام marriage ( عروسی) چالشی ر ا در فرانسه برگزار نمود و در این چالش کرم پودر الارو با کرم پودر استی لدر مقایسه شد.

تعدادی از آرایشگران برای آرایش عروس از کرم پودر الارو و استی لدر استفاده نمودند و بیان کردند این دو کرم پودر بافت های متفاوتی دارند و نوع آنها شبیه هم نیست اما نتیجه هر دو یکسان است . پوشانندگی , ماندگاری و دوام هر دو کرم یکسان است و الارو به دلیل داشتن قیمت مناسب تر انتخاب بهتری می باشد و همان نتیجه را می دهد.

کرم پودر الارو ترکیب عجیبی دارد و در تعداد بسیار کمی از برندهای بسیار معروف و درجه 1 این ترکیب به کار رفته است. استفاده از ضدچروک و ضد جوش همزمان خصوصیت فوق العاده این محصول است که آن را برای انواع پوستها شامل پوستهای خشک و چرب حتی مستعد آکنه مناسب نموده است.

روزنامه نگاران و نویسندگان زیادی درباره الارو نظرات خود را می نویسند اما بین همه آنها یک جمله مشترک راجع به الارو وجود دارد و آن هم این است که الارو یک برند جوان است که به دنبال رقابت با برندهای بزرگ دنیاست. هر کدام از محصولاتش قابل مقایسه با برندهای مطرح است.

در فرانسه سالانه کنگره ای به نام IMCAS برگزار می شود. این کنگره، کنگره تخصصی محصولات ضد چروک است که در سال 2017 کرم و سرم لیفتینگ الارو به عنوان محصول برگزیده متخصصان پوست انخاب شد و در مجله منتخب این کنگره به چاپ رسید.

ضدچروک الارو

کرم دور چشم لاین لیفتینگ الارو کرم دور چشم خاص و منحصر به فردی است که در سال جاری توسط منتقدین محصولات زیبایی به چالش با کرم دور چشم برند کلارنس دعوت شد و به عنوان محصول یکسان با قیمت بسیار پایین تر انتخاب گردید.

این کرم حاوی مواد بسیار موثر برای لیفتینگ دور چشم است و از افتادگی پوست اطراف چشم و تیرگی آن جلوگیری و مراقبت می کند.

در عین حال از نظر جذب, ماندگاری و اثربخشی مشابه کلارنس می باشد.

بدون نظر

ارسال دیدگاه

2 × 3 =