تغذیه بهتر٬ چروک کمتر

بازگشت به بلاگ
دسته بندی: مقالات دیدگاه‌ها: 0 تاریخ ارسال: ۹ اسفند ۱۳۹۴

تغذیه بهتر٬ چروک کمتر

تغذیه بهتر٬ چروک کمتر

۱- ماهی بیشتری میل کنید. ماهی قزل آلا در کنار سایر ماهی های آب های سرد، منبع غنی از پروتئین است. پروتئین یکی از پایه های اصلی برای داشتن پوستی بی نقص می باشد. علاوه بر این ماهی قزل آلا سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳  است. متخصصین توصیه کرده اند که اسیدهای چرب ضروری، پوست را تغذیه کرده، چین و چروک را کاهش داده و  موجب استحکام و جوانسازی پوست می شود


۲- سویا مصرف کنید. سویا می تواند ظاهر پوست شما را بهتر کرده و حتی از آن محافظت کند. مطالعات نشان می دهد که استفاده از سویا روی پوست یا مصرف سویا به عنوان یک ماده ی غذایی می تواند در پیشگیری از آسیب های ناشی از آفتاب و درمان این آسیب ها مؤثر واقع شود. همچنین  حضور سویا در برنامه ی غذایی و پوستی، در افزایش استحکام  و فرمینگ پوست بی تاثیر نیست.

تغذیه بهتر٬ چروک کمتر

تغذیه بهتر٬ چروک کمتر

۳-کاکائو را جایگزین قهوه کنید. نوشیدنی های مؤثر در کاهش چروک را امتحان کنید. در یک تحقیق، محققان کشف کرده اند که کاکائو با داشتن دوز بالای ۲ آنتی اکسیدان(epicatechin and catechin) ، از پوست در برابر آفتاب محافظت کرده، جریان خون را به سمت سلول های پوستی افزایش می دهد، به ابرسانی پوست کمک کرده و احساس نرمی لذت بخشی به پوست می دهد . پس نوش جان


این اعلان را به اشتراک گذارید

دیدگاهتان را بنویسید

بازگشت به بلاگ